Ylivieska pylväsnäytöt

Ensimmäisenä toimijana Suomessa pystymme tarjoamaan aivan uudenlaista näkyvyyttä, kun perinteiset mediapinnat muutetaan etähallittaviksi ja nykyaikaisiksi. Pylväissä näkyvä digitaalinen ulkomainonta tavoittaa tuhannet Ylivieskan keskustassa asioivat kuluttajat.

Seitsemän pylväsnäyttöä Ylivieskan keskustassa tarjoavat dynaamisen ja monipuolisen tavan mainostaa alueella, jossa liikkuvat matkailijat. Pylväsnäytöt sopivat erityisen hyvin kampanjoihin, jotka hyödyntävät useita eri viestejä tai visuaalisia elementtejä, vangiten ohikulkijoiden huomion tehokkaasti. Nämä taulut tehoavat, kun haluat saada turistit vierailemaan yrityksessäsi tai heidän huomionsa kun miettivät loman aktiviteetteja.

Valikoi mieleisesti sijainti tai vaikka kaikki seitsemän. Taulujen pinnat myydään erikseen tai pakettina.

Mainosaika ostettavissa halutulle aikavälille – yksittäisistä päivistä viikkoihin. Tarjoamme ulkomainostauluihin myös vuosisopimusmallilla ns. kelluvaa mainosaikaa, jolloin asiakas voi käyttää ostamaansa mainosaikasaldoa vapaasti seuraavan 12 kuukauden kuluessa kaikissa Hillan ulkomainostauluissa.

Tavoittavuus ja tekniset tiedot

  • Jopa 1440 näyttökertaa/vrk
  • Kuvakoko 228 x 456 px
  • Kuvat jpeg tai png
  • Yhden näytön koko 2 m2

Sijainti

Ylivieska, Pylväs 1, Valtakatu,

Ylivieska, Pylväs 2, Asemakatu,

Ylivieska, Pylväs 3, Valtakatu

Ylivieska, Pylväs 4, Tulolantie,

Ylivieska, Pylväs 5, Hakatie,

Ylivieska, Pylväs 6, Ollilanojakatu,

Ylivieska, Pylväs 7, Ollilanojakatu,

Täydennä ratkaisuasi näillä

Aalto

Aalto on rannikon ainutlaatuinen matkailulehti, joka esittelee matkailijalle paikalliset aarteet ja elämykset. Lehti jaetaan jakelupisteissä mm. alueen hotelleissa, kaupoissa, infopisteissä, huoltoasemilla jne. ja se tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa matkailijoita.

Kesällä 2024 Aalto tavoittaa laajan yleisön, sillä se jaetaan Keskipohjanmaan, Kalajaskan, Kokkola-lehden, Kalajokiseudun ja Pietarsaaren Sanomien tilaajille ja on lisäksi jaossa keskeisillä jakopisteillä alueella. Tämän lisäksi lehti on luettavissa veloituksetta näköislehtenä.

Tavoittavuus: 80 000 kpl painosmäärä

Katso median tiedot

Kalajoki – Hiekkasärkät

Kalajoen Hiekkasärkkien digiscreen toivottaa matkailijat tervetulleiksi. ABC-aseman vieressä sijaitseva taulu on tehokas keino kertoa Hiekkasärkkien palveluista kesän turisteille. Alueella on…

Tavoittavuus: 6 000 autoa / vrk

Katso median tiedot

Kalajoki – Keskusta

Kalajoen keskustan digiscreen on kauppakeskus Mertan seinällä, näyttöpinta kasititen liikenneympyrään päin. Taulun näkevät niin kasititen ohikulkijat kuin keskustaan kulkevat autoilijatkin….

Tavoittavuus: 6 000 autoa / vrk

Katso median tiedot

Kalajokilaakso

Kalajokilaakso on Ylivieskan alueen tilattava paikallislehti, joka kertoo tarinat ja uutiset, jotka ovat lähellä lukijoiden sydäntä. Printtilehti tavoittaa laajan yleisön ja lehden digitaalinen versio pitää ajan tasalla viikon jokaisena päivänä, paikasta riippumatta.

Tavoittavuus: 35 800 (KMT 2024)

Katso median tiedot

Kalajokiseutu

Kalajokiseutu on Kalajoen oma paikallislehti, joka tavoittaa kaikki kaupungin asukkaat printissä sekä digitaalisesti. Lehti tuo esiin hiekkasärkistään tunnetun Kalajoen ainutlaatuisen tunnelman ja paikalliset uutiset, yritykset sekä tapahtumat.

Tavoittavuus: 18 600 (KMT 2024)

Katso median tiedot

Keskipohjanmaa

Seitsemänä päivänä viikossa ilmestyvä maakuntalehti (7 päivää diginä, 5 päivää paperisena), jonka levikkialue yltää Keski-Pohjanmaan lisäksi Pohjanmaan sekä Pohjois-Pohjanmaan alueille.

Tavoittavuus: 138 000 (KMT 2024)

Katso median tiedot

Pyhäjoki – Valtatie 8

Pyhäjoen taulu sijaitsee Valtatie 8:n varressa, noin 1 km Pyhäjoen keskustan eteläpuolella. Näytön huomaa jo 200–300 metrin päästä taulua lähestyttäessä….

Tavoittavuus: 6 000 autoa / vrk

Katso median tiedot

24 h

Ota yhteyttä

Mainosta­ja, kysy lisää

"*" näyttää pakolliset kentät

Markkinointilupa
Lähettämällä lomakkeen hyväksyn tietojeni tallentamisen ja käsittelyn tietosuojaselosteen* mukaisesti.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lue myös nämä

Kaupallisiksi muutetut tuotteet palvelevat yrittäjiä uusilla tavoilla 

Matkailulehdet ja osa kaupunkilehdistä siirtyvät osaksi Hillan Groupin myyntiorganisaatiota kaupallisiksi tuotteiksi. Koti-Kajaani ilmestyy jatkossa joka toinen viikko.                                                      Hilla Groupin kaupunki-...
3 min Lue lisää