Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi on nykyaikainen tapa tavoittaa asiakkaita tarjoamalla asiakkaille kiinnostavaa ja informatiivista sisältöä. Sisältömarkkinoinnin avulla yritykset rakentavat luottamusta ja asiantuntijuutta, mikä johtaa brändiarvon kasvamisen kautta pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin ja myynnin kasvuun.

Sisältömarkkinointia voidaan julkaista useissa erilaisissa kanavissa, kuten lehtien verkkosivuilla, painettuna, yrityksen omilla verkkosivuilla tai sosiaalisen median kanavissa.

Miksi sisältömarkkinointia?
Mainosartikkelit sisältävät parhaimmillaan kuluttajille hyödyllistä tietoa sekä vinkkejä arkielämään, joten ne kiinnostavat aidosti kohdeyleisöäsi. Sisältömarkkinointia ei koeta siten markkinoinniksi kuin tavanomaiset mainokset, vaan yleishyödylliseksi tiedoksi.

Kun tarjoat tietojasi kaikkien käyttöön, asiakkaat näkevät sinut asiantuntijuutesi alallasi. Tämä puolestaan lisää kiinnostusta myös tuotteidesi ja palveluidesi ostamiseen.

Omien asiakkaidesi tarinat tai työntekijäsi kertomukset ovat useissa tapauksista erinomaisia sisältömarkkinoinnin lähtökohtia. Kukapa meistä ei haluaisi lukea aiempien asiakkaiden kokemuksia, kun miettii jotain vähänkään suurempaa hankintaa. Tai työntekijöiden tarinoista työpaikasta, jos mietit, hakisitko uudelle työnantajalle töihin.

Miten toteutetaan sisältömarkkinointia?

Voimme toteuttaa sisältömarkkinointia ihan ideoinnista lähtien. Kun sisällön tavoite on selvillä, voimme toteuttaa tekstin, ottaa kuvat sekä videot sekä julkaista ne tavoitellun kohderyhmän mukaisesti.

Näin voimme auttaa sinua

Natiivimainonta

Digitaalinen natiivimainonta on yksi eniten kasvavista mainonnan muodoista. Medioidemme nettisivuilla julkaistaviin natiiviartikkeleihin voit sisällyttää useita linkkejä sopiviin sisältöihin omilla sivuillasi. Lukukokemusta voi parantaa useilla kuvilla ja videoilla. Natiivimainonta auttaa myös omien nettisivujesi sekä tuotteidesi tai palveluidesi löytymistä Googlen hakutuloksissa.

Valtakunnallista näkyvyyttä

Kuulumme yhteensä yli kolme miljoona ihmistä viikoittain tavoittavan runsaan 70 median verkostoon halki Suomen. Saat kauttamme näkyvyyttä myös näissä medioissa lukijoita miellyttävällä tavalla sisällönsuosittelualustassa.

Mainosartikkeli lehdessä

Mainosartikkelit julkaistaan printtilehdissämme puolen sivun tai sivun mainospaikoilla. Lehden sivuilla mainosartikkeli näkyy luotettavassa ja arvostetussa ympäristössä. Lehdessä julkaistavissa mainosartikkeleissa tulee näkyä, että kyseessä on mainos, eikä journalistinen julkaisu.

Asiakaslehti

Hyvä asiakaslehti muodostuu laadukkaasti toteutetusta sisällöstä ja miellyttävästä brändin kanssa yhtenevästä ulkoasusta. Yhdessä suunniteltujen juttuaiheiden ja sisältöjen avulla voidaan kertoa yrityksen arvoista ilman, että sisältö vaikuttaa päälle liimatuilta tai mainonnalta.
Kauttamme myös painaminen ja jakelu toivomallesi kohderyhmälle.

Ota yhteyttä

Hannu Lehto

Sisältö­markkinointi­päällikkö

050 5982 066


Yhteydenotot mediamyyntiin puhelimitse ja sähköpostitse joka arkipäivä klo 8–16

Mainostajien yhteydenottolomake

"*" näyttää pakolliset kentät

Markkinointilupa
Lähettämällä lomakkeen hyväksyn tietojeni tallentamisen ja käsittelyn tietosuojaselosteen* mukaisesti.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin

Hopea Palvelut kasvatti tunnettuuttaan monikanavaisilla markkinointiratkaisuillaan

Hopea Palvelut Oy:n kumppanuus Hilla Groupin kanssa ja yhdessä luotu monikanavainen markkinointistrategia ovat vauhdittaneet yrityksen kasvua ja tunnettuutta Tornion alueella. Lue, millä välineillä tavoitimme haluttuja mainonnan kohderyhmiä printti- ja digikanavissa ja miten tehokasta ja kätevää yhden luukun -periaate on Hopea Palvelut Oy:lle ollut.
3 min Lue lisää