Perhonjokilaakso

Perhonjokilaakso on Kaustisen, Perhon, Vetelin, Halsuan ja Ullavan oma paikallislehti, joka tilataan alueella lähes jokaiseen talouteen. Kerran viikossa ilmestyvän printtilehden lisäksi julkaisulla on vahva digitaalinen lukijakunta, joka seuraa alueen uutisia ja tapahtumia päivittäin. Perhonjokilaakso on palkittu Suomen parhaana paikallislehtenä vuonna 2022.

Lukijakuntamme koostuu paikallisista asukkaista, jotka ovat aktiivisia, yhteisöllisiä ja kiinnostuneita alueen tapahtumista ja palveluista, mikä tekee heistä ihanteellisen kohderyhmän paikallisille yrityksille.

Tarjoamme monipuolisia mainosratkaisuja, jotka ulottuvat perinteisistä mainospaikoista räätälöityihin sisältömarkkinointikampanjoihin. Digitaalisen median kasvun myötä tarjoamme myös verkossa näkyvyyttä, mikä laajentaa mainoskampanjoidesi ulottuvuutta ja tavoittavuutta.

Tutustu lukijoihimme

Tutustu lukijoihimme

Tavoittavuus

16 800

Lehden kokonaistavoittavuus

Lukijoistamme

84 %

pitää lehteä luotettavana

6 900

löytää lehdestä kiinnostavia mainoksia

64 %

saa lehdestä tietoa ostopaikan valintaan

9 800

saa lehdestä syyn vierailla mainostajan verkkosivulla

64 %

saa lehdestä ideoita lähteä ostoksille, tapahtumiin, ulos syömään jne.

Kokonaistavoittavuus on lehden keskimääräisen painetun numeron lukijamäärä lisättynä keskimääräisen viikon aikana lehden eri digitaalisia versioita lukeneiden nettomäärällä. (Lähde: KMT 2023)

Digilukijat

Digilukijat

Tavoittavuus

10 500

viikkotavoittavuus (FIAM)

Lukijamme

2 400

Lapsiperhettä

5 500

Asuu omistusasunnossa

99%

Taloudessa on auto

9 % • 55 % • 36 %

yhden hengen talous – 2 hengen – 3+ hengen talous

Lukijoiden ikäjakauma

  • 15–24 vuotiaita5%
  • 25–64 vuotiaita30%
  • 65+ vuotiaita15%

60%

lukijoistamme on 25–64-vuotiaita

Printin lukijat

Printin lukijat

Tavoittavuus

12 800

Painetun lehden tavoittavuus

Lukijamme

2 900

Lapsiperhettä

11 400

Asuu omistusasunnossa

95%

Taloudessa on auto

25 % • 51 % • 24 %

yhden hengen talous – 2 hengen – 3+ hengen talous

Lukijoiden ikäjakauma

  • 15–24 vuotiaita3%
  • 25–64 vuotiaita26%
  • 65+ vuotiaita21%

Painetun lehden lukijapeitto kunnittain

Lehden levikkialue: Halsua, Kaustinen, Perho, Ullava, Veteli

Julkaiseminen ja aineistoaikataulu

Julkaiseminen ja aineistoaikataulu

Painettu Perhonjokilaakson lehti julkaistaan torstaisin.

Perhonjokilaakson painetun lehden poikkeukselliset julkaisupäivät vuonna 2024:

perjantai 3. toukokuu 2024, Vappu          

perjantai 27. joulukuu 2024, Joulu    

Mainosaineistot 2 arkipäivää ennen julkaisua klo 10: aineistot@perhonjokilaakso.fi

         

Digitaalinen markkinointi

Bannerimainonta uutismedioiden sivustoilla yhdistää digitaalisen mainonnan tehokkuuden ja uutismedian luotettavuuden.

Kun mainostat näissä kanavissa, hyödynnät uutismedioiden arvostettua asemaa ja uskottavuutta. Tämä luo mainoksillesi vahvan perustan, sillä ne nähdään osana luotettavaa ja arvostettua sisältöä.

Rikastamme automaattisesti yli 50 000 näytön kampanjoita ohjaamalla 10 % näytöistä vertaisverkkokauppa RegiOnlinen palveluun Keski-Pohjanmaan, Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan alueen julkaisuissa. Myös muiden alueiden julkaisuissa voit täydentää omaa kampanjaasi, jolloin kampanjasi tavoittaa laajemman kohderyhmän, jossa painottuvat erityisesti vastuullisuus ja kestävät valinnat. Lue lisää RegiOnlinesta >

Painettu lehti

Painettu uutislehti tarjoaa mainostajalle ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa kiinnostunut ja sitoutunut yleisö.

Lehdessä mainostaminen yhdistää perinteisen median luotettavuuden ja tarkan kohdennetun näkyvyyden, mikä vahvistaa brändisi asemaa ja viestisi uskottavuutta.

Lukijat ovat kiinnostuneita paikallisista aiheista, mikä tarjoaa mainostajille ihanteellisen ympäristön viestiensä välittämiseksi.

Anna tarinoiden puhua puolestasi

Sisältömarkkinointi uutismedian kanavissa tarjoaa mainostajille mahdollisuuden syventää ja monipuolistaa mainossisältöjä tuottamalla laadukasta, informatiivista ja kohderyhmää puhuttelevaa sisältöä.

Sisältömarkkinointi mainostamisen muotona vahvistaa brändin asemaa ja rakentaa asiakkaiden luottamusta. Samalla se tarjoaa arvokasta dataa ja analytiikkaa jatkuvan kehityksen tueksi.

Ota yhteyttä

Heidi Rinne

Myyntipäällikkö

+358 40 6647 020


Yhteydenotot mediamyyntiin puhelimitse ja sähköpostitse joka arkipäivä klo 8–16

mainosaineistot: ilmoitukset@perhonjokilaakso.fi

Mainosta­ja, kysy lisää

"*" näyttää pakolliset kentät

Markkinointilupa
Lähettämällä lomakkeen hyväksyn tietojeni tallentamisen ja käsittelyn tietosuojaselosteen* mukaisesti.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Täydennä näkyvyyttä näillä ratkaisuilla

Kaustinen – Keskusta

Kaustisen taulu sijaitsee Kaustisen keskustan liikenneympyrän välittömässä läheisyydessä, ja sen ohittaa keskimäärin 11 000 autoa vuorokaudessa. Taulu näkyy joka suunnasta…

Tavoittavuus: 11 000 autoa / vrk

Katso median tiedot

Keskipohjanmaa

Seitsemänä päivänä viikossa ilmestyvä maakuntalehti (7 päivää diginä, 5 päivää paperisena), jonka levikkialue yltää Keski-Pohjanmaan lisäksi Pohjanmaan sekä Pohjois-Pohjanmaan alueille.

Tavoittavuus: 119 700 (KMT 2023)

Katso median tiedot

Kokkola-lehti

Kokkola on kaupunkilehti, jonka alueen asukkaat ovat ottaneet vahvasti omakseen. Jokaiseen talouteen kerran viikossa jaettava painettu lehti tarjoaa mainostajille tehokkaan väylän tavoittaa Kokkolalaiset.

Tavoittavuus: 40 700 (KMT 2023)

Katso median tiedot

Perho – Keskusta

Haluatko tavoittaa Perhossa vt13 pitkin ajavat? Perhon ulkomainostaulun ohi kulkee joka päivä tuhansia autoilijoita. Vaikuta heidän liikkumiseensa, tauon paikkoihin tai…

Tavoittavuus: 3 000 autoa / vrk

Katso median tiedot

Perhonjokilaakso

Perhonjokilaakso on Kaustisen, Perhon, Vetelin, Halsuan ja Ullavan oma paikallislehti, joka tilataan alueella lähes jokaiseen talouteen.

Tavoittavuus: 16 800 (KMT 2023)

Katso median tiedot

Lue myös nämä

Monikanavainen mainonta muuttaa klikitkin kaupoiksi

"Pidän tärkeänä, että Hilla Group pystyy tarjoamaan meille välineitä monikanavaiseen mainontaan", kertoo Kokkolan Työkaluässän toimitusjohtaja Henri Kalliokoski. "Olemme mainostaneet jo vuosia Keskipohjanmaa- ja Kokkola-lehdissä ja tällä on varmasti ollut iso vaikutus imagoomme."
4 min Lue lisää