Kuhmolainen
Kuhmolainen on paikallislehti, joka tavoittaa lähes kaikki Kuhmon asukkaat. Kahdesti viikossa painettuna julkaistava lehti lukijansa ajan tasalla paikallisista uutisista ja tapahtumista. Digitaalinen versio tekee alueellisten uutisten seuraamisesta joustavaa ja paikkariippumatonta.
Lukijakuntamme koostuu paikallisista asukkaista, jotka ovat aktiivisia, yhteisöllisiä ja kiinnostuneita alueen tapahtumista ja palveluista, mikä tekee heistä ihanteellisen kohderyhmän paikallisille yrityksille.
Tarjoamme monipuolisia mainosratkaisuja, jotka ulottuvat perinteisistä printin ja digin mainospaikoista räätälöityihin sisältömarkkinointikampanjoihin.
Tutustu lukijoihimme
Tutustu lukijoihimme
Tavoittavuus
13 500
Lehden kokonaistavoittavuus
Lukijoistamme
83 %
pitää lehteä luotettavana
7300
löytää lehdestä kiinnostavia mainoksia
68 %
saa lehdestä tietoa ostopaikan valintaan
8300
saa lehdestä syyn vierailla mainostajan verkkosivulla
72 %
saa lehdestä ideoita lähteä ostoksille, tapahtumiin, ulos syömään jne.
Kokonaistavoittavuus on lehden keskimääräisen painetun numeron lukijamäärä lisättynä keskimääräisen viikon aikana lehden eri digitaalisia versioita lukeneiden nettomäärällä. (Lähde: KMT 2023)
Digilukijat
Digilukijat
Tavoittavuus
20 000
viikkotavoittavuus (FIAM)
Lukijamme
2700
Lapsiperhettä
7800
Asuu omistusasunnossa
94%
Taloudessa on auto
34 % • 41 % • 25 %
yhden hengen talous – 2 hengen – 3+ hengen talous
Lukijoiden ikäjakauma
- 15–24 vuotiaita5%
- 25–64 vuotiaita25%
- 65+ vuotiaita20%
50%
lukijoistamme on 25–64-vuotiaita
Digi viikkotavoittavuus kertoo paljonko lukijoita julkaisun digitaaliset kanavat tavoittavat viikon aikana.
Printin lukijat
Printin lukijat
Tavoittavuus
7500
Painetun lehden tavoittavuus
Lukijamme
2200
Lapsiperhettä
6100
Asuu omistusasunnossa
92%
Taloudessa on auto
22 % • 52 % • 26 %
yhden hengen talous – 2 hengen – 3+ hengen talous
Lukijoiden ikäjakauma ja painetun lehden lukijapeitto kunnittain
Lehden levikkialue: Kuhmo
Julkaiseminen ja aineistoaikataulu
Julkaiseminen ja aineistoaikataulu
Kuhmolainen julkaistaan tiistaisin ja perjantaisin.
Digissä joka päivä on julkaisupäivä.
Kuhmolaisen painetun lehden poikkeukselliset julkaisupäivät:
keskiviikko 3. tammikuu 2024 Vuodenvaihde
torstai 28. maaliskuu 2024 Pääsiäinen
keskiviikko 3. huhtikuu 2024 Pääsiäinen
torstai 20. kesäkuu 2024 Juhannus
torstai 5. joulukuu 2024 Itsenäisyyspäivä
Lehteä ei julkaista painettuna tiistaina 24. joulukuu 2024.
Mainosaineistot 2 arkipäivää ennen julkaisua: aineistot@kuhmolainen.fi
Liitteet
Kuhmolaisen yhteydessä julkaistaan mainosliitteitä vuonna 2024 seuraavasti:
OPISKELU 8.2.
LIIKENNE & TURVALLISUUS 28.3.
KOTI & ASUMINEN 29.2.
KOTI & PUUTARHA 25.4.
KESÄTEATTERIT & TAPAHTUMAT TEEMA 13.6.
PIKKUJOULUT 19.9.
KOTI & ASUMINEN 17.10.
Liitteet ovat koko Kainuun alueen julkaisujen yhteisiä liitteitä ja ne julkaistaan Kainuun Sanomien lisäksi Kuhmolaisen, Sotkamo-lehden ja Ylä-Kainuun liitteenä.
Digitaalinen markkinointi
Bannerimainonta uutismedioiden sivustoilla yhdistää digitaalisen mainonnan tehokkuuden ja uutismedian luotettavuuden.
Kun mainostat näissä kanavissa, hyödynnät uutismedioiden arvostettua asemaa ja uskottavuutta. Tämä luo mainoksillesi vahvan perustan, sillä ne nähdään osana luotettavaa ja arvostettua sisältöä.
Rikastamme automaattisesti yli 50 000 näytön kampanjoita ohjaamalla 10 % näytöistä vertaisverkkokauppa RegiOnlinen palveluun Keski-Pohjanmaan, Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan alueen julkaisuissa. Myös muiden alueiden julkaisuissa voit täydentää omaa kampanjaasi, jolloin kampanjasi tavoittaa laajemman kohderyhmän, jossa painottuvat erityisesti vastuullisuus ja kestävät valinnat. Lue lisää RegiOnlinesta >
Painettu lehti
Painettu uutislehti tarjoaa mainostajalle ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa kiinnostunut ja sitoutunut yleisö.
Lehdessä mainostaminen yhdistää perinteisen median luotettavuuden ja tarkan kohdennetun näkyvyyden, mikä vahvistaa brändisi asemaa ja viestisi uskottavuutta.
Lukijat ovat kiinnostuneita paikallisista aiheista, mikä tarjoaa mainostajille ihanteellisen ympäristön viestiensä välittämiseksi.
Anna tarinoiden puhua puolestasi
Sisältömarkkinointi uutismedian kanavissa tarjoaa mainostajille mahdollisuuden syventää ja monipuolistaa mainossisältöjä tuottamalla laadukasta, informatiivista ja kohderyhmää puhuttelevaa sisältöä.
Sisältömarkkinointi mainostamisen muotona vahvistaa brändin asemaa ja rakentaa asiakkaiden luottamusta. Samalla se tarjoaa arvokasta dataa ja analytiikkaa jatkuvan kehityksen tueksi.
Ota yhteyttä
Yhteydenotot mediamyyntiin puhelimitse ja sähköpostitse joka arkipäivä klo 8–16
Mainostaja, kysy lisää
"*" näyttää pakolliset kentät