Kittilälehti
Kittilälehti on nimensä mukaisesti Kittilän oma tilattava paikallislehti. Kerran viikossa ilmestyvä lehti pitää lukijansa ajan tasalla paikallisista uutisista, ilmiöistä ja tapahtumista ja digitaalinen versio tekee uutisten seuraamisesta joustavaa.
Lukijakuntamme koostuu paikallisista asukkaista, jotka ovat aktiivisia, yhteisöllisiä ja kiinnostuneita alueen tapahtumista ja palveluista, mikä tekee heistä ihanteellisen kohderyhmän paikallisille yrityksille.
Tarjoamme monipuolisia mainosratkaisuja, jotka ulottuvat perinteisistä mainospaikoista räätälöityihin sisältömarkkinointikampanjoihin. Digitaalisen median kasvun myötä lehti tarjoaa myös verkossa näkyvyyttä, mikä laajentaa mainoskampanjoidesi ulottuvuutta ja tavoittavuutta.
Tutustu lukijoihimme
Tutustu Kittilälehden lukijoihin
Tavoittavuus
7 300
Lehden kokonaistavoittavuus
Lukijoistamme
79 %
pitää lehteä luotettavana
3 500
löytää lehdestä kiinnostavia mainoksia
60 %
saa lehdestä tietoa ostopaikan valintaan
3 200
saa lehdestä syyn vierailla mainostajan verkkosivulla
61 %
saa lehdestä ideoita lähteä ostoksille, tapahtumiin, ulos syömään jne.
Kokonaistavoittavuus on lehden keskimääräisen painetun numeron lukijamäärä lisättynä keskimääräisen viikon aikana lehden eri digitaalisia versioita lukeneiden nettomäärällä. (Lähde: KMT 2024)
Digilukijat
Digilukijat
Kittilä-lehden digin tavoittavuus
3 500
viikkotavoittavuus
Lukijamme
1 000
Lapsiperhettä
2 400
Asuu omistusasunnossa
86 %
Taloudessa on auto
32 % • 40 % • 28 %
yhden hengen talous – 2 hengen – 3+ hengen talous
Lukijoiden ikäjakauma
- 15–24 vuotiaita12%
- 25–64 vuotiaita32%
- 65+ vuotiaita6%
63 %
digilukijoistamme on 25–64-vuotiaita
Digi viikkotavoittavuus kertoo paljonko lukijoita julkaisun digitaaliset kanavat tavoittavat viikon aikana. (Lähde: KMT 2024)
Printin lukijat
Printin lukijat
Painetun Kittilälehden tavoittavuus
4 900
Painetun lehden tavoittavuus
Lukijamme
1 800
Lapsiperhettä
4 000
Asuu omistusasunnossa
99 %
Taloudessa on auto
24 % • 40 % • 36 %
yhden hengen talous – 2 hengen – 3+ hengen talous
Lukijoiden ikäjakauma
- 15–24 vuotiaita5%
- 25–64 vuotiaita36%
- 65+ vuotiaita9%
Painetun lehden lukijapeitto kunnittain
Lehden levikkialue: Kittilä ja Levi
Julkaiseminen ja aineistoaikataulu
Julkaiseminen ja aineistoaikataulu
Painettu Kittilä lehti julkaistaan keskiviikkoisin.
Kittilälehden poikkeukselliset ilmestymispäivät:
torstai 2. toukokuu 2024
keskiviikko 25. joulukuu 2024 Ei julkaista
Mainosaineistot 2 arkipäivää ennen julkaisua klo 10: aineistot@kittilalehti.fi
Alue- ja kuntavaalit
Valmistaudu kuntavaaleihin 2025 – Tavoita paikalliset äänestäjät tehokkaasti!
Kuntavaalit lähestyvät, ja nyt on aika tehdä puolueenne ääni kuuluvaksi. Kittilälehti tarjoaa alueen luetuimman ja luotetuimman alustan, jonka avulla voitte tuoda esiin puolueenne arvot, tavoitteet ja ehdokkaat. Ota yhteyttä, niin suunnitellaan yhdessä vaikuttava kampanja!
Digitaalinen markkinointi
Bannerimainonta uutismedioiden sivustoilla yhdistää digitaalisen mainonnan tehokkuuden ja uutismedian luotettavuuden.
Kun mainostat näissä kanavissa, hyödynnät uutismedioiden arvostettua asemaa ja uskottavuutta. Tämä luo mainoksillesi vahvan perustan, sillä ne nähdään osana luotettavaa ja arvostettua sisältöä.
Rikastamme automaattisesti yli 50 000 näytön kampanjoita ohjaamalla 10 % näytöistä vertaisverkkokauppa RegiOnlinen palveluun Keski-Pohjanmaan, Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan alueen julkaisuissa. Myös muiden alueiden julkaisuissa voit täydentää omaa kampanjaasi, jolloin kampanjasi tavoittaa laajemman kohderyhmän, jossa painottuvat erityisesti vastuullisuus ja kestävät valinnat. Lue lisää RegiOnlinesta >
Painettu lehti
Painettu uutislehti tarjoaa mainostajalle ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa kiinnostunut ja sitoutunut yleisö.
Lehdessä mainostaminen yhdistää perinteisen median luotettavuuden ja tarkan kohdennetun näkyvyyden, mikä vahvistaa brändisi asemaa ja viestisi uskottavuutta.
Lukijat ovat kiinnostuneita paikallisista aiheista, mikä tarjoaa mainostajille ihanteellisen ympäristön viestiensä välittämiseksi.
Anna tarinoiden puhua puolestasi
Sisältömarkkinointi uutismedian kanavissa tarjoaa mainostajille mahdollisuuden syventää ja monipuolistaa mainossisältöjä tuottamalla laadukasta, informatiivista ja kohderyhmää puhuttelevaa sisältöä.
Sisältömarkkinointi mainostamisen muotona vahvistaa brändin asemaa ja rakentaa asiakkaiden luottamusta. Samalla se tarjoaa arvokasta dataa ja analytiikkaa jatkuvan kehityksen tueksi.
Ota yhteyttä
Yhteydenotot mediamyyntiin puhelimitse ja sähköpostitse joka arkipäivä klo 8–16
Mainostaja, kysy lisää
"*" näyttää pakolliset kentät