Kittilälehti

Kittilälehti on nimensä mukaisesti Kittilän oma tilattava paikallislehti. Kerran viikossa ilmestyvä lehti pitää lukijansa ajan tasalla paikallisista uutisista, ilmiöistä ja tapahtumista ja digitaalinen versio tekee uutisten seuraamisesta joustavaa.

Lukijakuntamme koostuu paikallisista asukkaista, jotka ovat aktiivisia, yhteisöllisiä ja kiinnostuneita alueen tapahtumista ja palveluista, mikä tekee heistä ihanteellisen kohderyhmän paikallisille yrityksille.

Tarjoamme monipuolisia mainosratkaisuja, jotka ulottuvat perinteisistä mainospaikoista räätälöityihin sisältömarkkinointikampanjoihin. Digitaalisen median kasvun myötä lehti tarjoaa myös verkossa näkyvyyttä, mikä laajentaa mainoskampanjoidesi ulottuvuutta ja tavoittavuutta.

Tutustu lukijoihimme

Tutustu lukijoihimme

Tavoittavuus

6 000

Lehden kokonaistavoittavuus

Lukijoistamme

80 %

pitää lehteä luotettavana

3 000

löytää lehdestä kiinnostavia mainoksia

62 %

saa lehdestä tietoa ostopaikan valintaan

3 200

saa lehdestä syyn vierailla mainostajan verkkosivulla

60 %

saa lehdestä ideoita lähteä ostoksille, tapahtumiin, ulos syömään jne.

Kokonaistavoittavuus on lehden keskimääräisen painetun numeron lukijamäärä lisättynä keskimääräisen viikon aikana lehden eri digitaalisia versioita lukeneiden nettomäärällä. (Lähde: KMT 2023)

Digilukijat

Digilukijat

Tavoittavuus

3 100

viikkotavoittavuus (FIAM)

Lukijamme

600

Lapsiperhettä

1 600

Asuu omistusasunnossa

95%

Taloudessa on auto

35 % • 38 % • 27 %

yhden hengen talous – 2 hengen – 3+ hengen talous

Lukijoiden ikäjakauma

  • 15–24 vuotiaita6%
  • 25–64 vuotiaita38%
  • 65+ vuotiaita6%

76%

lukijoistamme on 25–64-vuotiaita

Digi viikkotavoittavuus kertoo paljonko lukijoita julkaisun digitaaliset kanavat tavoittavat viikon aikana.

Printin lukijat

Printin lukijat

Tavoittavuus

4 700

Painetun lehden tavoittavuus

Lukijamme

2 200

Lapsiperhettä

4 200

Asuu omistusasunnossa

100%

Taloudessa on auto

15 % • 43 % • 42 %

yhden hengen talous – 2 hengen – 3+ hengen talous

Lukijoiden ikäjakauma

  • 15–24 vuotiaita7%
  • 25–64 vuotiaita33%
  • 65+ vuotiaita10%

66%

lukijoistamme on 25–64-vuotiaita

Lehden lukijapeitto kunnittain

Lehden levikkialue: Kittilä ja Levi

Julkaiseminen ja aineistoaikataulu

Julkaiseminen ja aineistoaikataulu

Painettu Kittilä lehti julkaistaan torstaisin.

Kittilälehden poikkeukselliset ilmestymispäivät:

torstai 2. toukokuu 2024

keskiviikko 25. joulukuu 2024 Ei julkaista

Mainosaineistot 2 arkipäivää ennen julkaisua klo 10: ilmoitukset.huiput@slpmedia.fi

Digitaalinen markkinointi

Bannerimainonta uutismedioiden sivustoilla yhdistää digitaalisen mainonnan tehokkuuden ja uutismedian luotettavuuden.

Kun mainostat näissä kanavissa, hyödynnät uutismedioiden arvostettua asemaa ja uskottavuutta. Tämä luo mainoksillesi vahvan perustan, sillä ne nähdään osana luotettavaa ja arvostettua sisältöä.

Painettu lehti

Painettu uutislehti tarjoaa mainostajalle ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa kiinnostunut ja sitoutunut yleisö.

Lehdessä mainostaminen yhdistää perinteisen median luotettavuuden ja tarkan kohdennetun näkyvyyden, mikä vahvistaa brändisi asemaa ja viestisi uskottavuutta.

Lukijat ovat kiinnostuneita paikallisista aiheista, mikä tarjoaa mainostajille ihanteellisen ympäristön viestiensä välittämiseksi.

Anna tarinoiden puhua puolestasi

Sisältömarkkinointi uutismedian kanavissa tarjoaa mainostajille mahdollisuuden syventää ja monipuolistaa mainossisältöjä tuottamalla laadukasta, informatiivista ja kohderyhmää puhuttelevaa sisältöä.

Sisältömarkkinointi mainostamisen muotona vahvistaa brändin asemaa ja rakentaa asiakkaiden luottamusta. Samalla se tarjoaa arvokasta dataa ja analytiikkaa jatkuvan kehityksen tueksi.

Ota yhteyttä

Nita Lahnalampi

Myyntipäällikkö

Kittilä, Levi, Saariselkä

+358 40 9627 066


Yhteydenotot mediamyyntiin puhelimitse ja sähköpostitse joka arkipäivä klo 8–16

mainosaineistot: ilmoitukset.huiput@slpmedia.fi

Mainostajien yhteydenottolomake

"*" näyttää pakolliset kentät

Markkinointilupa
Lähettämällä lomakkeen hyväksyn tietojeni tallentamisen ja käsittelyn tietosuojaselosteen* mukaisesti.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Täydennä näkyvyyttä näillä ratkaisuilla

Kittilälehti

Kittilälehti on nimensä mukaisesti Kittilän oma tilattava paikallislehti. Kerran viikossa ilmestyvä lehti pitää lukijansa ajan tasalla paikallisista uutisista, ilmiöistä ja tapahtumista ja digitaalinen versio tekee uutisten seuraamisesta joustavaa.

Tavoittavuus: 6 000

Katso median tiedot

LeviNyt!

LeviNYT! on matkailulehti, joka esittelee Levin tarjoamat elämykset ja aktiviteetit ympäri vuoden. Lehti ilmestyy painettuna 17 kertaa vuodessa, ja se…

Tavoittavuus: 7 000 – 12 000

Katso median tiedot

Tunturi-Lapin Kesä

Tunturi-Lapin Kesä on matkailulehti, joka keskittyy Tunturi-Lapin alueen kesätarjontaan. Lehti ilmestyy kerran vuodessa ja tarjoaa kattavan tietopaketin kesäkohteista ja aktiviteeteista alueella. Lehti on jaossa alueen keskeisimmissä matkailupaikoissa lehtitelineissä ja se on luettavissa verkossa näköislehtenä veloituksetta. 

Tavoittavuus: 30 000

Katso median tiedot

Lue myös nämä

Hopea Palvelut kasvatti tunnettuuttaan monikanavaisilla markkinointiratkaisuillaan

Hopea Palvelut Oy:n kumppanuus Hilla Groupin kanssa ja yhdessä luotu monikanavainen markkinointistrategia ovat vauhdittaneet yrityksen kasvua ja tunnettuutta Tornion alueella. Lue, millä välineillä tavoitimme haluttuja mainonnan kohderyhmiä printti- ja digikanavissa ja miten tehokasta ja kätevää yhden luukun -periaate on Hopea Palvelut Oy:lle ollut.
3 min Lue lisää