Kittilälehti

Kittilälehti on nimensä mukaisesti Kittilän oma tilattava paikallislehti. Kerran viikossa ilmestyvä lehti pitää lukijansa ajan tasalla paikallisista uutisista, ilmiöistä ja tapahtumista ja digitaalinen versio tekee uutisten seuraamisesta joustavaa.

Lukijakuntamme koostuu paikallisista asukkaista, jotka ovat aktiivisia, yhteisöllisiä ja kiinnostuneita alueen tapahtumista ja palveluista, mikä tekee heistä ihanteellisen kohderyhmän paikallisille yrityksille.

Tarjoamme monipuolisia mainosratkaisuja, jotka ulottuvat perinteisistä mainospaikoista räätälöityihin sisältömarkkinointikampanjoihin. Digitaalisen median kasvun myötä lehti tarjoaa myös verkossa näkyvyyttä, mikä laajentaa mainoskampanjoidesi ulottuvuutta ja tavoittavuutta.

Tutustu lukijoihimme

Tutustu Kittilälehden lukijoihin

Tavoittavuus

7 300

Lehden kokonaistavoittavuus

Lukijoistamme

79 %

pitää lehteä luotettavana

3 500

löytää lehdestä kiinnostavia mainoksia

60 %

saa lehdestä tietoa ostopaikan valintaan

3 200

saa lehdestä syyn vierailla mainostajan verkkosivulla

61 %

saa lehdestä ideoita lähteä ostoksille, tapahtumiin, ulos syömään jne.

Kokonaistavoittavuus on lehden keskimääräisen painetun numeron lukijamäärä lisättynä keskimääräisen viikon aikana lehden eri digitaalisia versioita lukeneiden nettomäärällä. (Lähde: KMT 2024)

Digilukijat

Digilukijat

Kittilä-lehden digin tavoittavuus

3 500

viikkotavoittavuus

Lukijamme

1 000

Lapsiperhettä

2 400

Asuu omistusasunnossa

86 %

Taloudessa on auto

32 % • 40 % • 28 %

yhden hengen talous – 2 hengen – 3+ hengen talous

Lukijoiden ikäjakauma

  • 15–24 vuotiaita12%
  • 25–64 vuotiaita32%
  • 65+ vuotiaita6%

63 %

digilukijoistamme on 25–64-vuotiaita

Digi viikkotavoittavuus kertoo paljonko lukijoita julkaisun digitaaliset kanavat tavoittavat viikon aikana. (Lähde: KMT 2024)

Printin lukijat

Printin lukijat

Painetun Kittilälehden tavoittavuus

4 900

Painetun lehden tavoittavuus

Lukijamme

1 800

Lapsiperhettä

4 000

Asuu omistusasunnossa

99 %

Taloudessa on auto

24 % • 40 % • 36 %

yhden hengen talous – 2 hengen – 3+ hengen talous

Lukijoiden ikäjakauma

  • 15–24 vuotiaita5%
  • 25–64 vuotiaita36%
  • 65+ vuotiaita9%

Painetun lehden lukijapeitto kunnittain

Lehden levikkialue: Kittilä ja Levi

Julkaiseminen ja aineistoaikataulu

Julkaiseminen ja aineistoaikataulu

Painettu Kittilä lehti julkaistaan keskiviikkoisin.

Kittilälehden painetun lehden poikkeukselliset julkaisupäivät:

keskiviikko 25. joulukuu 2024 ei julkaista painettuna

pe 3.1.2025 poikkeuksellinen julkaisupäivä

ti 23.12.2025 poikkeuksellinen julkaisupäivä

ke 31.12.2025 ei julkaista painettuna

Mainosaineistot 2 arkipäivää ennen julkaisua klo 10 aineistolinkillä.
Pyydä aineistolinkki myyjältäsi. Myyjän yhteystiedot löydät sivun alareunasta.

Alue- ja kuntavaalit

Valmistaudu kuntavaaleihin 2025 – Tavoita paikalliset äänestäjät tehokkaasti!

Kuntavaalit lähestyvät, ja nyt on aika tehdä puolueenne ääni kuuluvaksi. Kittilälehti tarjoaa alueen luetuimman ja luotetuimman alustan, jonka avulla voitte tuoda esiin puolueenne arvot, tavoitteet ja ehdokkaat. Ota yhteyttä, niin suunnitellaan yhdessä vaikuttava kampanja!

Digitaalinen markkinointi

Bannerimainonta uutismedioiden sivustoilla yhdistää digitaalisen mainonnan tehokkuuden ja uutismedian luotettavuuden.

Kun mainostat näissä kanavissa, hyödynnät uutismedioiden arvostettua asemaa ja uskottavuutta. Tämä luo mainoksillesi vahvan perustan, sillä ne nähdään osana luotettavaa ja arvostettua sisältöä.

Rikastamme automaattisesti yli 50 000 näytön kampanjoita ohjaamalla 10 % näytöistä vertaisverkkokauppa RegiOnlinen palveluun Keski-Pohjanmaan, Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan alueen julkaisuissa. Myös muiden alueiden julkaisuissa voit täydentää omaa kampanjaasi, jolloin kampanjasi tavoittaa laajemman kohderyhmän, jossa painottuvat erityisesti vastuullisuus ja kestävät valinnat. Lue lisää RegiOnlinesta >

Painettu lehti

Painettu uutislehti tarjoaa mainostajalle ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa kiinnostunut ja sitoutunut yleisö.

Lehdessä mainostaminen yhdistää perinteisen median luotettavuuden ja tarkan kohdennetun näkyvyyden, mikä vahvistaa brändisi asemaa ja viestisi uskottavuutta.

Lukijat ovat kiinnostuneita paikallisista aiheista, mikä tarjoaa mainostajille ihanteellisen ympäristön viestiensä välittämiseksi.

Anna tarinoiden puhua puolestasi

Sisältömarkkinointi uutismedian kanavissa tarjoaa mainostajille mahdollisuuden syventää ja monipuolistaa mainossisältöjä tuottamalla laadukasta, informatiivista ja kohderyhmää puhuttelevaa sisältöä.

Sisältömarkkinointi mainostamisen muotona vahvistaa brändin asemaa ja rakentaa asiakkaiden luottamusta. Samalla se tarjoaa arvokasta dataa ja analytiikkaa jatkuvan kehityksen tueksi.

Ota yhteyttä

Juho Tuhkala

Myyntipäällikkö

050 506 0487


Yhteydenotot mediamyyntiin puhelimitse ja sähköpostitse joka arkipäivä klo 8–16

Mainosta­ja, kysy lisää

"*" näyttää pakolliset kentät

Markkinointilupa
Lähettämällä lomakkeen hyväksyn tietojeni tallentamisen ja käsittelyn tietosuojaselosteen* mukaisesti.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Täydennä näkyvyyttä näillä ratkaisuilla

Kittilälehti

Kittilälehti on nimensä mukaisesti Kittilän oma tilattava paikallislehti. Kerran viikossa ilmestyvä lehti pitää lukijansa ajan tasalla paikallisista uutisista, ilmiöistä ja tapahtumista ja digitaalinen versio tekee uutisten seuraamisesta joustavaa.

Tavoittavuus: 7 300 (KMT 2024)

Katso median tiedot

LeviNyt!

LeviNYT! on matkailulehti, joka esittelee Levin tarjoamat elämykset ja aktiviteetit ympäri vuoden. Lehti ilmestyy painettuna 17 kertaa vuodessa, ja se…

Tavoittavuus: 7 000 – 12 000 kpl painosmäärä

Katso median tiedot

Lue myös nämä

Kaupallisiksi muutetut tuotteet palvelevat yrittäjiä uusilla tavoilla 

Matkailulehdet ja osa kaupunkilehdistä siirtyvät osaksi Hillan Groupin myyntiorganisaatiota kaupallisiksi tuotteiksi. Koti-Kajaani ilmestyy jatkossa joka toinen viikko.                                                      Hilla Groupin kaupunki-...
3 min Lue lisää