Ajankohtaista
-
Varmista Black Friday kampanjan onnistuminen
Perjantain 26.11. Keskipohjanmaa jaetaan tilaajatalousten lisäksiKokkolan alueella joka talouteen. Ilmoittamalla päivän lehdessä kuluttajat huomaavat tarjouksesi ja löytävät luoksesi.
-
OP Keski-Pohjanmaa toteuttanut asiakaslehtiä KPK Medioiden kanssa — “Ilman kumppania lehden tekeminen olisi lähes mahdotonta”
Kun Keski-Pohjanmaan Osuuspankissa lähdettiin miettimään asiakaslehteä, haluttiin tuoda esiin asiakastarinoita, palveluita ja monipuolista asiantuntijuutta sekä oman alueen jo olemassa oleville että potentiaalisille asiakkaille. Asiakaslehdelle alun perin valikoituneita teemoja, yrittäminen ja yrittäjyys, jatkettiin syksyllä ilmestyneessä lehdessä.
-
Koronaturvalliset tapahtumat syntyvät järjestäjien ja yleisön yhteistyöllä
KPK Eventsin Titta Tilvis ja Niina Palosaari odottavat jo kuumeisesti tulevaa syksyä ja tapahtumia. Kohta puolitoistavuotta jatkunut koronapandemia on laittanut koko tapahtuma-alan koville ja parivaljakon toiveissa onkin, että kaikki tälle syksylle suunnitellut KPK Eventsin tapahtumat pystyttäisiin järjestämään normaalisti. Koronaturvallisen tapahtuman järjestäminen lähtee liikkeelle siitä, että järjestäjät ovat hyvin kartalla sekä…
-
Yksinyrittäjä Teija Östman pohtii yrittäjien lomaa yrittäjälehdessä: Olen lomalla aamut ja illat
Yhteistyössä Keski-Pohjanmaan Yrittäjien ja KPK Medioiden toteuttama Yrittäjälehti ilmestyi torstaina 10. kesäkuuta. Lehdessä muun muassa pietarsaarelainen kauneusalan yrittäjä Teija Östman pohtii yksinyrittäjän loma-aikoja. Hän kertoo nipistävänsä pienen lomasen vaikka nauttimalla aamukahvinsa auringossa saunan terassilla. Siitä on hyvä lähteä päivän töihin.
-
Tehdäänkö teillä somessa sisältöjä vai mainoksia?
Yrityksen somessa olon syvimmän tarkoituksen voi jakaa kahteen kategoriaan. On niitä, joille some toimii mainosten alustana ja niitä jotka tekevät someen erilaisia sisältöjä kuten videoita ja blogikirjoituksia. Mutta eikö kaikki someen tuutattava materiaali ole loppujen lopuksi samanlaista?