Ajankohtaista
-
Suomen ensimmäiset digitaaliset pylväsmainostaulut Hiekkasärkille — Hilla laajentaa ulkomainosverkostoaan
Kalajoen Hiekkasärkillä otetaan käyttöön kesäkuun aikana kuusi uutta digitaalista pylväsmainostaulua. Ensimmäisenä toimijana Suomessa pystymme siten tarjoamaan aivan uudenlaista näkyvyyttä muuttamalla perinteiset tutut mediapinnat etähallittaviksi ja nykyaikaisiksi.
-
Hillan digitaalisten ulkomainostaulujen verkosto tarjoaa näkyvät ja vaikuttavat mainospaikat
Erityisesti matkailualan yritykset ja paikalliset yritykset, joilla on verkkokauppa hyötyvät näistä palveluista. Mainostaa voi esimerkiksi pylväsnäytöissä Kalajoen Hiekkasärkillä, tienvarsinäytöillä Vuokatissa tai pikavuoroliikenteen busseissa lähes ympäri Suomen.
-
Hyvä kello kauas kuuluu — mistä tiedämme sen olevan hyvä?
Uuden, juuri käyttöön otetun asiakastyytyväisyyskyselyn avulla haluamme kerätä palautetta arvioidaksemme ja ymmärtääksemme entistä paremmin asiakkaiden tyytyväisyyttä Hilla Groupin eri medioiden palveluihin, tuotteisiin tai kokonaisvaltaiseen ratkaisuun.
-
Keskipohjanmaan ja Kainuun Sanomien sisällöt saatavilla jatkossakin joka päivä — paperilehti jaetaan viitenä päivänä viikosta
Painetun Keskipohjanmaan ja Kainuun Sanomien julkaisupäivät muuttuvat 28.5. alkaen. Tällöin sunnuntain ja maanantain paperinen lehti jää pois.
-
Kiikarissa kesän myynti
Osta kaksi mainosta, saat kolmannen veloituksetta 2+1 tarjous koskee samassa lehdessä kesä-elokuun välisenä aikana julkaistuja samankokoisia mainoksia. Tarjoukset voimassa 29.7.2023 saakka ja koskee kampanja-aikana tehtyjä uusia mainosvarauksia. Ei koske sisältömarkkinointipaikkoja.