Automaattisesti monikanavainen

Monikanavaiset ratkaisut yhdistävät printtiä ja digiä.  Paketilla on yksi hinta.

Automaattisesti monikanavaisia ratkaisuja on tarjolla Keskipohjanmaa ja Kainuun Sanomat maakuntalehtiin.

Näillä medioilla on myynnissä useita eri mainosmuotoja, jotka ovat aina automaattisesti monikanavaisia. Myös muihin Hillan lehtiin on mahdollista ostaa valmiita paketteja, jotka sisältävät printti-ilmoituksen lisäksi kattavan näkyvyyden lehden digikanavissa. Kysy lisää mediamyyjältäsi.

Automaattiseesti monikanavaisten mainosvaraukset sisältävät aina näkyvyyden saman julkaisun printissä ja digissä. Mainostaja toimittaa printtiaineiston lisäksi myös digiaineiston. Koko sivun ja aukeaman mainoskoossa tulee toimittaa sekä desktop, että mobiilikokoinen mainos. 

Automaattisesti monikanavaisten mainosten koot:

printtidigikontaktit yhteensä
Etusivu254 x 315 mmDesktop ja mobiili: 600 x 700 px (max 200 kt)Kainuun Sanomat 41 000
Keskipohjanmaa 54 000
Aukeama, panoraama2 kpl 254 x 365
panoraama 526 x 365
Desktop: 620 x 891 px (max 200 kt)
Mobiili: 300 x 600 px (max 100 kt) 
Kokosivu254 x 365 mmDesktop: 620 x 891 px (max 200 kt)
Mobiili: 300 x 600 px (max 100 kt) 
1/2‑sivu, pysty150 x 365 mm300 x 431 px (max 100 kt) 
1/2‑sivu, vaaka254 x 180 mm300 x 431 px (max 100 kt) 

Kainuun Sanomien monikanavainen mainos tavoittaa
Printissä 35 000 päivässä + 6 000 digikontaktia / näyttöä = 41 000 kontaktia

Keskipohjanmaan monikanavainen mainos tavoittaa
Printissä 46 000 päivässä + 8 000 digikontaktia / näyttöä = 54 000 kontaktia

Printin ja digin yhdistelmä on tehokkain

Digi tuo nuorempaa kohderyhmää ja täydentää painetun lehden profiilia.Digissä tavoitetaan ihmiset pitkin päivää, eri tilanteissa.Kuluttajat lukevat sekä printtiä että digiä, ja etenkin digiä luetaan useampaan kertaan päivän aikana, jolloin saadaan mainonnalle toistoa.Eri kanavilla on erilaiset roolit, tämä kannattaa huomioida mainonnan luovassa toteutuksessa.

Lue lisää: