Sisältömarkkinointi — Tavoita asiakkaasi kiinnostavasti
Oletko ajatellut, miten yrityksesi näkyy kokonaisuutena potentiaalisille asiakkaille? Onko yrityksesi imago kunnossa? Entä millainen on yrityksesi työnantajamielikuva? Tai onko kuntasi houkutteleva muuttoaikeissa oleville?
Sisältömarkkinointi on mainontaa, minkä avulla kuluttajille syntyy aito kiinnostus tiettyjä tuotteita tai palveluita kohtaan. Täten kuluttajat suhtautuvat yleisesti tällaiseen markkinointiin huomattavasti suopeammin kuin tavanomaisiin hinta edellä toteutettuihin mainoksiin.
Esimerkiksi digitaalinen natiivimainonta on yksi eniten kasvavista mainonnan muodoista. Kuluttajat pitävät natiivisisällöistä, koska parhaimmallaan ne sisältävät myös hyötytietoa. Natiivimainonta auttaa myös omien nettisivujesi Google-hakukonenäkyvyyttä.
“Natiiviartikkelin valmistusprosessi tuntui todella vaivattomalta ja mukavalta. Miina ymmärsi hyvin mitä haluamme sanoa ja puki asian helposti lähestyttävään muotoon.”
Aila Kauppila, viestintäpäällikkö, Lapin Jätehuolto kuntayhtymä Lapeco
Voisiko esite tai asiakaslehti olla hyvä tapa koota palvelusi tai tuotteesi tiiviisti? Voimme toteuttaa asiakaslehden ideoista aina jakeluun asti.
Ota rohkeasti yhteyttä – ja keskustellaan tarkemmin!

Hannu Lehto
050 598 2066
hannu.lehto@hillagroup.fi
Kaupalliset sisältö- ja viestintäpalvelut
Hilla Group