Asiakaslehdet

Moni suomalainen tietää Osuuspankin, mutta ei välttämättä sitä millainen pankki nimenomaan OP Keski-Pohjanmaa on. Siksi halusimme kertoa toiminnastamme omilla kasvoillamme ja paikallisilla tarinoilla.
Ilman kumppania lehden teko olisi melkein mahdotonta. Meillä on kuitenkin rajalliset resurssit ja ohjelmat.
OP Keski-Pohjanmaan markkinointi- ja viestintäpäällikkö Päivi Eloniemi
Hyvä asiakaslehti muodostuu laadukkaasti toteutetusta sisällöstä ja miellyttävästä brändin kanssa yhtenevästä ulkoasusta.
Suunnittelu aloitetaan miettimällä kenelle ja miksi haluamme lehden tehdä.
Asiakaslehti voi olla sekä informatiivinen että viihdyttävä. Sen tehtävänä on jakaa tietoa yrityksen tuotteista tai palveluista mielenkiintoisella tavalla. Parhaimpia asiakaslehtiä odotetaan ja ne synnyttävät keskustelua sekä aktivoivat kuluttajia.