Kuntavaaliehdokas — Tavoittaako viestisi äänestäjäkunnan?

Kuntavaalit 2021 ovat edessä huhtikuun puolivälissä ja meissä suomalaisissa on suuri määrä äänestäjiä, jotka eivät tiedä mitä puoluetta äänestävät. Moni seuraa julkista keskustelua sillä silmällä, että minkä puolueen sanoma on lähinnä omaa ajatusmaailmaa, ja pohtii itse ehdokkaan valintaa sen jälkeen.
Äänestäjä ahmii tietoa äänestyspäätöksensä taustalle hyvin monenlaisista paikoista: perinteisistä medioista, somekanavista ja esimerkiksi tuttavien kanssa keskustellessa.
Osa äänestäjistä saa niin vahvan vaikutelman puolueiden ja ehdokkaiden ajamista asioista, että on valmis sitomaan äänestysratkaisun jo hyvissä ajoin. Osa päättää vasta varsinaisena äänestyspäivänä 18. huhtikuuta äänestyskopissa kirjoitettavasta numerosta.
Kotimaassa kuntavaalien ennakkoäänestys järjestetään 7. — 13. huhtikuuta ja odotettavaa on, että ennakkoäänestyksen suosio kasvaa edellisiin vaaleihin verrattuna.
Oletko sinä ajatellut, miten sinun ja puolueesi ajatusmaailma tulee esille kotikunnassasi?
Tietävätkö äänestäjät millaisia asioita sinä ja puolueesi ajavat?
Millaisia arvoja sinä pidät niin tärkeänä, että toimit päätöksenteossa niiden mukaan?
Nyt on hyvä aika tehdä viestintä- ja markkinointisuunnitelma kohti huhtikuun puoltaväliä!
Me olemme täällä sinua varten – niin tekemässä suunnitelmaa kuin toteuttamassa sitä eri viestintäkanavissa.
Tehdään esimerkiksi sanomaasi juuri oikealla tavalla esiintuova esite jakeluineen, printti-ilmoituksia, nettisivumainoksia, ulkomainoksia tai somepostauksia yhdessä. Tavoitteena menestyminen vaaleissa.
Ota yhteyttä
Hannu Lehto
hannu.lehto@kpk.fi
puh 050 5982066
Susanna Kaukoniemi
susanna.kaukoniemi@creamedia.fi
puh 050 470 5725